Zrození v Zemi Zázraků: Jak jsem překonala temnotu a objevila nový svět

21.02.2024

Představte si, že jste uvězněni ve strašidelném temném lese, kde každý krok může být poslední. Žijete v neustálém strachu, bolesti a beznaději. Cítíte, že vás podsvětí táhne dolů. Toužíte to skončit...to všechno. 

Ano, byla to právě taková situace, ve které jsem se ocitla.

Temnota byla jako neprostupná mlha, která mi bránila spatřit cestu vpřed. 

Byla jsem obklopena strašidly a bubáky, kteří byli ztělesněním mých nejhlubších strachů a obav. 

Nešťastná, utrápená a zcela vyčerpaná, jsem toužila po smrti. 

Toužila jsem ukončit to nekonečné utrpení, které se zdálo být mým jediným osudem.


Ale pak přišlo to, na co jsem čekala - smrt. 

Srdce mi zastalo a svět kolem mne se zastavil. 

Ale nebyl to konec, byl to začátek. 

Začátek nového života, nového dobrodružství, v novém světě. 

Skrze tu hranici smrti jsem se dostala do reality, která byla naprosto odlišná od toho, co jsem znala.


Byl to svět, kde slunce svítilo jasně a kde byla každá bytost naplněna láskou a radostí. 

Byl to svět, kde strach a bolest neexistovaly. 

Byl to svět, kde jsem cítila, že tam konečně patřím. 

Byl to svět, ve kterém jsem chtěla žít...a ve kterém teď žiju.


Našla jsem sebe a svůj svět. 

Objevila jsem kouzla a zázraky. 

Pocítila jsem radost, lásku a štěstí. 

Naučila jsem se smát, hrát si a prožívat přítomnost. 

Byla jsem znovu zrozena.... v Zemi Zázraků.


Přestože má minulost byla temná a strašidelná, nenechala jsem se tím odradit. 

Přijala jsem ji jako součást své cesty a díky ní jsem se stala tím, kým jsem dnes. 

Mým poselstvím pro vás je, že ať už se ocitnete kdekoliv, bez ohledu na to, jak temná a strašidelná je vaše 

situace, nezoufejte. 

Vždy existuje cesta ven. 

Vždy existuje světlo na konci tunelu.


Země Zázraků není fyzické místo, ale stav mysli. 

Je to místo, kde najdete lásku, radost a štěstí. 

Je to místo, kde naleznete svou skutečnou podstatu. 


A toto místo je dostupné každému z nás. 

Stačí jen překonat své strachy, přijmout svou minulost a otevřít se novým možnostem.


Žít v Zemi Zázraků znamená žít v přítomnosti, smát se, hrát si a objevovat nové věci. 

Znamená to žít svůj život naplno, s láskou a radostí v srdci. 

A já vás všechny zvu, abyste se mnou zkusili žít právě takto.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky